Pārdošanas veicināšana

Nozīmīgs instruments ceļā uz rezultātiem
- Kuponi
- Bezmaksas paraugi un dāvanas
- Akcijas un īpaši piedāvājumi
- Konkursi, spēles, loterijas
- Enerģisks un radošs personāla
Pārdošanas veicināšana ir aktivitātes, kas sniedz precei vai pakalpojumam pievienotu vērtību, ar mērķi palielināt klientu skaitu, pirkumu daudzumu un biežumu, samazinātu krājumus.
Mazumtirdzniecības veicināšanas pasākumi tiek rīkoti, lai palielinātu veikalu apmeklētāju skaitu. Praktiski jebkāda veida pārdošanas veicināšanas akcijas mudinās lielāku skaitu cilvēku iegriezties veikalā. Šis laikam ir visizplatītākais pārdošanas veicināšanas paņēmiens, kā piemēram, “divas preces par vienas cenu”, “pērc vienu un saņem atlaidi citai precei” u.t.m.l.