Prezentācijas un degustācijas
Lētākais veids kā prezentēt savu preci vai pakalpojumus
- Idejas un ieteikumi
- Prezentācijas stratēģijas izstrāde
- Produktu prezentācijas
- Reklāmas materiālu izstrāde un druka
- Enerģisks un radošs personāla
Gadu no gadiem patērētāji pērk un lieto produktus, kurus tie ir pamēģinājuši un pārbaudījuši. Bieži vien patērētājs ir subjektīvs, jo paļaujas uz savu līdzšinējo pieredzi un tam ir grūti izšķirties par labu citas produkcijas iegādei.
Degustācija – ir efektīvs marketinga komunikāciju veids, ar kura palīdzību patērētājs gūst iespēju iepazīties ar produktu, lai varētu pieņemt lēmumu par pirkuma veikšanu tieši konkrētajā brīdi, kad patērētājs ir ieinteresēts.
Degustāciju veikšanas gadījumā patērētājam ir iespēja ne tikai nodegustēt produktu, bet arī iegūt pilnīgu un uzticamu informāciju par preci. Tā ir vērtīga jaunu produktu izvirzīšanai, kā arī jau pārdošanā esošu produktu pozīcijas nostiprināšanai.
- 70% patērētāju ir gatavi pārslēgties uz citu produktu, ja pirms lēmuma pieņemšanas ir saņēmuši bezmaksas produkta paraugu.
- 90% patērētāju uzskata, ka degustācija sniedz iespēju izveidot pilnvērtīgāku viedokli par preci vai pakalpojumu.
Tad nu ķeramies vērsim pie ragiem!